Wednesday, June 15, 2011

STAGE PUN PASALLAH TOK....

Assalamualaikum....

Hari tok aju nak kongsi citer sal kawan-kawan aku. Saat suka dan duka kamek orang...wah..mesti best kan.


Aku mulakan dengan citer Ct dan Diah
Ct atau nama sebenar Nurafidah Bt Ahmad. Perangei sot2 kit. Orangnya sweet n kiut miut. Aku malas nak muji over2 coz nya tok jenis yang kuat perasan. aku takutnya xpat tdo malam. Hehehehehehhe. Ct atau nama manjaknya MBEM kiut kit bunyinya kan, nya tok kawan yang paling memahami dan baik hati walaupun kadangkala olahnya menyakitkan ati...tapi aku dah xlalek g dah.
Yang disebelah MBEM ya tek ialah Diah Stim...nya pun sama juak...tapi ada berangin kit..mun anginnya xbetol siap, mun x meja terbalit kenak nya..maklumlah nya ya ROCK NEVER DIE. Kmk tiga boleh dikatakan serasilah...hope persahabatan aku ngan cdak kekal dan xtercalar oleh virus2 yang boleh merosakkan. Hari tok aku nak nyambung cerita hal kawan-kawan aku. Bukan apa aku nak share saat suka dan duka dalam berkawan.
P.E.A.C.E no WAR


Dalam kita berkawan tok, kita mesti ikhlas dan jujur bah. Kita jangan sekali kali mengkhianati kawan pun. Mun asa kita xsuka trus trang jak xboh di heboh sekampung2. Jangan sesekali kita memalukan kawan dan menjatuhkan maruah kawan kita pun. Coba kita anggap kawan bait kita ya macam adik atau kakak kita pun. Mun kita ikhlas aku cayak perasaan sayang kita ngan cdak memang ada. Yalah susah juak kita nak madah atau nak tauk kawan ne yang jujur ngan kita. Tapi aku malas nak pikir janji aku xberperangei kedak ya. Sigek jak mun kita mauk kekal berkawan...JANGAN KHIANAT NGAN KAWAN PUN.....Peace No War..


Sempat g berposing sementara nunggu dak lain milih barang
So, aku nak kongsi saat kegembiraan dan keenjoyaan kamek org tek..kan apa mun kita kedak ya kadangkala ianya boleh ngilang tension kita bah. Dah lah lam opis tok banyak mena virus2 yang menakutkan. So kmk org lepak2 kat Parkson (Lunch hour). Jangan salah paham k...segaok gaok kmk org pilih juak masa nak lepak...so kamek org g stage..pa g shoppinglah coz kat sia nang murah gila barangnya. Dalam2 meli brg sampe juak rega RM 200 ya so aku dapat jadi member trus..( rega barang di kumpul sekali ngan CT n Jai so dapatlah jadi member tek)..hehehehehehehehehe...Mun jadi member dapat make up free sekali valid sebulan jak n setiap kali besday aku dapat free make over n free bergambar..best kan. Sa cak asa aku kelak...CT kita jangan jeles k.
Otedak ktk Jai...xperasan kamek ngan ktk..mun ndak tek d mbak skali bergambar
Ya juak mejal nturuh ngambar mata lekak make eye shadow tek..xbrapa nampak bling2nya
Sama juak ngan nya tok..mejal bah but sweet...

Rabun mata nangga make up ya..xtauk nok ne mauk d beli..
Jai N CT
Hope kawan-kawan aku terhibur lekak nangga pic tok. Mun ada yang sakit ati atau mual cepat-cepat makan panadol k..takut melarat sakit ya kelak...mun sakit ati ya aku xpat tolong..usaha2lah dirik pun carik ubat k. Insaf2 g nganok-nganok orang k...aku xkaco idup orang so ko jangan kaco idup aku...
muahhhhhhhhh......



No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum...
Sila tinggalkan komen anda diSINI yer...
Sigek (satu) pun xpa..janji ada..
Sayang Kitak.