Tuesday, June 14, 2011

KAU YANG BERNAMA MARIAH WAHAB

Aku n Mariah
Salam.....ngantok petang tok eh...mood aku pun xbrapa steady juak ri tok..ada beberapa perkara yang menspoilkan mood aku tapi alhamdulilah aku dapat mengatasinya. Ter Emolah pulak aku ri tok...

Ari tok aku sorang2 jak memblogging...kawan-kawan lain ntah k cne ndakkah cdak..biarlah janji cdak xkaco orang. Kadang-kadang mun ada kawan yang suka ngaco idup kita toklah ngembak masalah gilak...ngembak virus n apa-apa jaklah..

Ok, ktk orang ada nangga pic diatas ya, untuk makluman kitak orang nyalah salah sorang kawan aku yang memahami. Namanya Mariah Wahab..asal dari Bintulu. Kamek duak slalu travel sama2. Masa tok nya prengnant so kmk duak jarang jumpa g dah..aku doakan ko selamat beranak kelak mariah.

Mariah memang best...nya suka nulong orang. Akulah salah sorang yang selalu mintak tolong nya. Mun ada keja yang aku kompius atau xtauk nak polah aku refer jak katnya. Anytime nya akan tolong aku. Bestkan. Masa tok nya agak slow kit coz nya tengah 2gu nak beranak. Sama-sama kita doakan nya selamat k.

Mariah...o...mariah, mun kmk duak diantar kursus, kmk duak mmg selalu pilih bilit sama..nya nang dah paham tabiat aku n aku pun dah paham ngan tabiatnya. So kmk duak mmg serasilah. So, kepada kawan aku yang bernama Mariah, aku arap persahabatan kita kekal dan biarlah persahbatan kita tok sentiasa dirahmati Allah. Amin. 

Oklah, toklah upa orang dah boring...tapi apa yang aku tulis tok, semuanya dari hati aku yang SUCI tok...bye..salam.

2 comments:

  1. ish...hebat juak ko mona moon....1st time ada juak member sejati cam ko...attachment artikel cam tok...syahdu eh..by the way tqvm frenz.... relationship never ends....amin...teman yg sentiasa mendoakan apa jua pkara..adalah teman yg myelamatkan semua pkara...

    ReplyDelete

Assalammualaikum...
Sila tinggalkan komen anda diSINI yer...
Sigek (satu) pun xpa..janji ada..
Sayang Kitak.