Friday, December 16, 2011

Miss Him So Much.....Al Fatihah

Assalamualaikum.....pa kabar ktk org? Aku sihat jak..Alhamdulilah..syukur ke hadrat ilahi kerana kita di beri peluang utk bernafas sekali lagi......

Sebenar semalam dah aku update blog aku tapi internet aku berolah. Semalam (Jumaat) dah seminggu upanya "Adik" aku Arwah Man meninggalkan kmk org semua. Semalam aku,hubby, mak. Mas (isteri arwah) n anak-anaknya ke kubo.....macam xcayak jak arwah dah xda. Sedih nangga mak n Mas. Tapi syukur alhamdulilah cdak semua memang kuat. Allah beri kekuatan ngan cdak duak....aku mauk jadi macam cdak duak..insyallah.


Man, Kamek org sayangkan ko, aku sentiasa mendoakan ko tenang n ko sentiasa dirahmati di alam sana.  Kamek org sentiasa mengingati dan merindui ko. Al Fatihah.

"Ya Allah, Aku Mohon PadaMu Ya Allah, Kau rahmatilah roh adikku Othmanshah Rijela..Kau tempatkanlah dia bersama dengan orang-orang yang beriman. Ampunilah dosanya Ya Allah...Amin Ya Rabalalamin.

Pesanan buat anak-anak arwah.....Abg, Nisa, Yan, Isha, Ina n Emer....Jadilah anak ynag soleh....Jangan lupak sentiasa baca Yassin n sedekah Al Fatihah buat Babah...Jaga Mak, Jgn susahkan ati Mak, Ktk org jgn selalu kelai...Ingat kesiankan Mak k....Anjang tauk Mak ktk byk mendam perasaan, byk mikir masa depan ktk org termasuk bakal baby yg akan lahir xlamak g...jadi jgn biarkan Mak susah ati. Jgn biarkan Mak sakit. Abang, sekarang tok ktk jadi ketua keluarga...bimbing adik-adik k. Belajar mena2. Bantu Mak bila ktk dh berjaya kelak. Anjang, Nenek, Atuk, Wa n Usu sayang ktk org. Kita semua sayangkan arwah....ingat amanah dan pesan babah ngan ktk....Belajar mena2. 


No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum...
Sila tinggalkan komen anda diSINI yer...
Sigek (satu) pun xpa..janji ada..
Sayang Kitak.