Monday, November 21, 2011

Aku D Borneo Rainforest Part 2

Assalamualaikum.....pa kabar ktk org tek? Hope ktk org ok2 jak. Aku pun baruk jak balit dari JB..ada keja kat cnun. Ari tok aku nak nyambung cita hal aku di Borneo Rainforest. Bukan nak cita byk2 coz aku dh cita ari ya nak...juz aku nk share pic aku jak..huhuhuhhuhuuu...pa kata org tek..sa cak sa.

Saat menunggu bas datang.....stress asa masa tok. hehehehehehehehe...xsabar bah


Mula nak bergerak masuk lam utan...nembiak nang syuk masa tok...xsabar jak upa muka cdak.


Tok baruk sampe...kamek org di sambut ngan meriah..asa2 YB jak..heheheheh


Muka org kepak n kelelahan...


Sempat g nak berposing


Nak nait ke Lambir Hall....dengar taklimat..mak oi tinggi juak tempat tok 

Posing g


Air terjun tok boleh di minum...tapi x berani takut ada org terberak kat atas bukit ya


Org yg molah peace yalah antara org kuat nok ngurus lawatan tok bersama cikgu wana...kiut jak upa anak tok eh...anak sapa ya?


Guru-guru kesayanganKu tok....kiut jak upa cdak tapi xpat lawan tauke nyiur ya..hahahahahahha..sapa g akulah....ko adaaaaaaaa.....



Subhanallah.....nang sejuk air tok...asa2 nak mandik jak.


Makan time....masa tok lapar tahap tenuk jak asa


Cikgu Julia........anak Pak Rahman....nak alah2 berposing jak anak tok...xmauk kalah ngan aku


Nunggu bas masa tok


Tok mula asa kepak...jauh juak berjalan tapi teruja lekak nangga air terjun tok.



Tiga dara pinggitan...hahahahhahahaha...asa2 anak darakah????


Walaupun lelah, posing tetap juak


My Hero......eiii..ensem anak mami eh


Jalan-jalan lam utan masa tok..ngutik eh


Cantikkk


Kelelahan dah aku masa tok



Orang kuat TBK KEMAS  Mohd Amin.....sayang kitak orang semua


Masa toklah aku kedak DINASOUR TUA jak upa nait bukit tok....xsanggup asa aku g ctok g. Nak mencabar aku jak. Sampe anak aku nulak belakang aku supaya aku dpt jalan nait k bukit ya...sot eh


Aku tertinggal d belakang....yang cdak depan tok nang xlelah kah ktk org????..eran aku. caiyok2 lah ngan ktk org...



Berposing tengah utan masa tok...sempat


Wajah gembira nembiak TABIKA....sian ku nangga cdak


Lelah2 molah juak peace ya


Permata hatiku


Aku juak yang tertinggal d belakang...sabar jaklah...apa pun aku berjaya juak nait bukit tok..Yang depan sekali ya Cikgu Mary..xpande lelah nya ya..siap ngembak beg nembiak nya..sian tedah ngannya. Nang bertanggungjawab cikgu tok.


Guide tourist beri penerangan.


Posing tetap juak...walaupun penat..pande lala ngilang penat aku

Ya jak dapat aku kongsi ngan ktk org. Aktiviti tok sebenarnya bagus dilakukan coz anak-anak byk belajar. Cdak dpt menjelajah dan mengenali kehidupan dalam utan ya. Bagi aku, aktiviti tok byk mengajar aku erti sabar. Byk benda aku dapat belajar semasa lawatan tok. Banyak-banyak terima kasih ku ucapkan kepada Cikgu Wana, cikgu Julia, Cikgu Sepiah, Cikgu Mary n PPMS nya.  Kepada Cikgu Lala thanks coz melayan aku (ngambik gambar aku)..heheheheh..ktklah camera women yg kreatif...hehehhehe..pande ktk ngambik gambar. Semoga kita dapat meluangkan masa  bersama g di lain masa k..insyallah. Kamek sayang ktk org semua. Bye

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum...
Sila tinggalkan komen anda diSINI yer...
Sigek (satu) pun xpa..janji ada..
Sayang Kitak.