Sunday, July 3, 2011

Aku di KLIA


Assalamualaikum....hi,

Mesti ktk org semua hepi2 masa tok nak..kan pa, ri tok ari ahad..hari bergembira bersama anak laki. Mun aku masa toklah aku berperap di umah ngan anak laki aku...tdo makan jak...tapi untuk hari tok aku nang asa saal tahap dewa dah. Ne ndak, aku masih d KLIA nunggu masa nak ke Kuantan kol 10.15 mlm kelak. Aku kat ctok dari kol 1.00 ptg..eiii..nang geram asa jiwa aku. Dahlah lonely paksa g nunggu sampe 10 jam..bayangkan.

Tok aku asa boring tahap gaban dah tok lah aku molah entri baru..nasib juak ada plug pake nyambung nyawa laptop aku..huhuhuhuu..masa tok aku kat Jonker Walk Kopitiam..lepak sorang2..peduli apa ku ngan orang. Makanan kat ctok nampak best tapi kebanyakkan dah abis dah..tinggal mee jak..so aku makan mee sup jaklah..mahal pun mahal janji perut aku kenyang. Mun perut ku g lapar tek abis org lam tok d makan aku. Kopi tarik jak dah RM 7.60..makanan g dah brapa..huhuhhhuhuuu..paksalah.

Lam aku lepak2 sorang2 tok aku terkenang anak n hubby aku kat umah. Pa ndakkah d polah cdak. Rindu dah aku ngan cdak 3..mun x tek berkelai kmk org kat umah..ne ndak aku tok lah selalu kenak sakat cdak 3..3 lawan satu sapa x kalah. Tapi aku suka juak. Saat2 sorang2 mcm toklah aku ngenang olah cdak..asa mauk nangis asa. Nang sedih mena eh..kenaklah aku d hantar kursus sorang2 tok.

Masa aku dapat tauk pg kursus hepi juak asa tapi mun nengar bab molah modul ya lemah asa jiwa aku. Dah kenak subjek awal sains g ya..aku try the best kelaklah..hope modul kmk org kelak bgs dan dapat di guna pakai oleh guru-guru. Bab tok aku xbrapa minat nak cita eh...kita cita lain k.

Mun ktk org tauk, abis dah kede lam KLIA tok d jalan aku...meli jak x. Ada dah plan nak meli tapi 2gu balit jak..malas nak mbak berat2 k kuantan. Lam aku terkayo-kayo tek, lam ati berdoa supaya dapat jumpa artis tek tapi sorang pun xda..x keluar negara atau ke sine2 kah artis ari tok? Aku teringin nak jumpa Anuar Zain tek mun xpun Aoran Azizi kah...heheheheheheheeh..mun jumpa tek dah aku post lam tok pic ya tapi syg nang xjumpa pun. Xpalah....nangga olah Bangla jaklah..asa cak asa cdak..huhuhuuhu..jaik bah aku..xda bah aku guro jak.

Oklah..kelak2 g nyambung cerita..takut boring ktk org maca cita aku tok...k..bye

Ngenang g mak n bapak d umah d Bintulu..sian juak ngan cdak duak. Adik aku paksa ngantar anak buah aku k Kuching. Miss Raiyan eh..

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum...
Sila tinggalkan komen anda diSINI yer...
Sigek (satu) pun xpa..janji ada..
Sayang Kitak.